Pendidikan Dan Kerjaya

Ad Code

Senarai Novel Terpakai ~ Latest!

Dengan Bismillah,

Saya baru sahaja update senarai terkini buku2 terpakai kat blog ini. Bagi sesiapa yang berminat dengan buku2 terpakai, silalah isikan order form kat situ. Buku2 tersebut masih tersangat elok keadaannya, cuma tempat simpanan yang terhad menyebabkan saya terpaksa 'menjual' stok tersebut.

Ada juga novel2 yang saya beli dah berkurun lamanya, tetapi saya tak jual kerana sesetengahnya ada 'sentimental value', cerita yang unik, novel2 islamik dari penulis tersohor Habiburrahman El Shirazy, dan banyak sebab lain.

Oh ya, saya hanya 'layan' serious buyer yang faham urusan jual dan beli. Thats all.

Ini senarai terkini yang saya telah update. Sila pergi ke aynorabooks.blogspot.com untuk keterangan lanjut.  

 

Senarai (iv)

1. Sayangku Merajuk ~ Ayu Emelda - RM15.00** SOLD
2. Sesuci Kasih Seorang Isteri ~ Dzie Tyea - RM14.00
3. Andai Kau Jodohku ~ Liza Zahira - RM14.00
4. Uda & Dara ~ Aisya Sofea - RM18.00
5. Berjuta Warna Pelangi ~ Iris Ixora - RM16.00
6. ...dan Cinta Pun Tersenyum ~ Nora Ismail - RM17.00
7. Ku Pujuk Hati ~ Zuri Yanie - RM14.00
8. Bukan Tak Sudi ~ Mimie Afinie
9. Puteri Cinta ~ Krisya Raisya - RM13.00
10. Sayang Sepenuh Hati ~ Eka Fahara - RM15.00
11. Mungkin Nanti ~ Mazni Aznita - RM18.00
12. Buat Yang Tersayang ~ Maya Rashidah - RM16.00

Dapatkan segera novel kegemaran anda pada harga yang murah. Semua harga termasuk kos penghantaran.

selamat membaca,
aynora nur

Post a Comment

3 Comments

  1. Replies
    1. saya ade menjual novel terpakai jom visit pages facebook.com/EiyanNoveloverz

      Delete
  2. ada jual novel2 terpakai dari penulis ROSE HARISSA ATAU NORA ISMAIL

    ReplyDelete

close