Pendidikan Dan Kerjaya

Ad Code

Tak Perlu Waktu Kembali

Kerana engkau memperlakukan aku begitu, kerana engkau tak pernah endah akan lukaku.. maka takkan aku biarkan engkau menjamah walau sekadar bayangku.

Kerana engkau begitu tegar melapah hati yang lelah, takkan aku biarkan engkau dikasihani lagi. Berjalanlah atas rasa egomu. Satu masa ia pasti akan memakanmu kembali!

Tak perlu waktumu untuk kembali.

Zalimnya kamu! ; katamu.

Tak pernahkah kamu sekasar itu padaku? Itu kan biasa bagimu..

Tak Perlu Waktu Kembali

Aku hanya melemparkan apa yang pernah terjadi. Kau yang mengajarkan. Aku ikuti langkah yang kau tinggalkan. Tapak-tapak penuh dusta. Tapi aku tak akan jadikan ia laluan untukku pula!

Dah tahu salah, kenapa perlu ikut? Itukan bodoh!!

Cebisan sinis aku pamer. Biar kau tahu, aku tak sebodoh kamu. Berjalan atas hamparan noda tanpa malu.

Biarlah!

Engkau pasti akan terduduk bila DIA memanggilmu dalam gelap.

Jika itu engkau punya kehendak.

Yang kurang egonya,
Akulah itu.





Post a Comment

0 Comments

close