Pendidikan Dan Kerjaya

Ad Code

Takwim Persekolahan Tahun 2019

Takwim Persekolahan Tahun 2019. Sekejap saja masa berlalu. Rasanya macam baru masuk daftar anak naik sekolah tahun 2018, tup tup dah nak daftar sekolah tahun 2019 pulak. Jadi, manfaatkanlah masa yang pantas ini dengan sesuatu yang berfaedah bersama keluarga tersayang. Tapi, utamakanlah pendidikan anak-anak kerana hanya ilmu yang betul dan bermanfaat yang akan membawa langkah masa depan anak-anak kita, apa mereka akan jadi nanti.

Harapan kami agar takwim persekolahan yang dikeluarkan oleh MOE ini dapat dijadikan panduan kepada pelbagai pihak seperti ibu bapa, guru dan murid-murid juga.

Takwim Persekolahan Tahun 2019


Rujukan jadual daripada kementerian pendidikan Malaysia.

Takwim Persekolahan Tahun 2019

Seperti biasa, Kumpulan A diwakili negeri-negeri yang bersekolah pada hari Ahad iaitu Kedah, Johor, Kelantan dan Terengganu

Kumpulan B - negeri yang bersekolah pada hari Jumaat iaitu Perlis, Pulau Pinang, Perak, Selangor, Negeri Sembilan, Melaka, Pahang, Sabah, Sarawak, Wilayah Persekutuan KL, Labuan, Putrajaya

Semoga takwim persekolahan 2019 ini boleh dijadikan asas rujukan dan panduan kepada pelajar dan ibubapa dalam merencana perjalanan pendidikan dan percutian anak-anak.

Post a Comment

0 Comments

close